Då var det dags igen!

Hej alla fina läsare!
Nu är det dags för mig att sälja Newbody igen. I sommar ska nämligen vårt lag till en fotbollscup i Göteborg, Gothia Cup. Det är en av världens största ungdomscuper, för att skrapa ihop några slantar beslutade vi att sälja Newbody kläder. Jag har sålt det förut och jag kan garantera er om att det är bra produkter, Hög kvalitet – Newbody lämnar 1 års garanti, Populära och prisvärda produkter, Snygg förpackning – utmärkt som present. Direktleverans – ni slipper köa i butik.

Jag är blir oerhört tacksam för alla som vill stödja mig och mitt lag (Hammarby IF) till att förverkliga vår dröm. Kontakta mig eller mamma för mer information om produkterna, vill ni kolla på vad det finns för alternativ att välja mellan så kan ni klicka HÄR!
Tack så mycket!
Anonym
04 Maj, 2015 @ 16:02

Självklart "moster" Helena köper alltid ❤️

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: