Sent inlägg

Det har verkligen varit en lång och tråkig dag för mig idag. Jag började skolan kl 08:00 och slutade kl 17:30 på grund av nationella prov. Vi får såklart kompletterings tid och har därav ingen spanska imorgon vilket leder till att jag får en väldigt lång håltimme. Det är min andra lektion, hade varit mycket skönare om det var den första. Anyway tillbaka till dagens tråkiga händelse. Jag har länge haft en blå nagel som jag fick under inomhus perioden under alla cuper vi spelade. Tidigare idag när vi hade idrott märkte jag att det var blod på min strumpa, men jag ignorerade det som vanligt. 

På träningen lite senare gjorde det så ont att jag fick avstå från träningen och åka hem. Nu värker hela tån, det är så jobbigt! Eftersom jag är påväg att tappa den kan jag inte göra någonting åt det i nu läget. Väldigt tråkigt eftersom jag hade tänkt vara med på läroverksfejden där jag ska spela fotboll. Vi får helt enkelt se hur ont jag har imorgon och om jag kommer kunna spela eller ej.
mormor
16 April, 2015 @ 22:28

Hoppas du snart blir bra i tån - det gör ont - puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: