Lugn dag

Hej!
Idag har jag så många håltimmar att jag faktiskt börjar kl 13:10 vilket är så skönt, det var varit jobbigt att kliva upp tidigt särskilt efter lovet. Jag gick upp vid nio tiden ungefär eftersom det är ganska mycket som ska vara klart till nästa vecka. Vi har dessutom börjat läsa en bok på engelskan som heter Americanah, den sägs vara väldigt bra. Det ska bli väldigt intressant att läsa den, det ända som kommer vara jobbigt är att den är väldigt lång och vi har inte så mycket tid på oss. Jag försöker läsa mycket jag bara kan och än så länge har jag inte hunnit lsa mer än några kapitel. Trots det tycker jag den verkar otroligt intresseväckande, rekomenderar er att läsa den!
 
 
 
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: