Målat mitt rum!

Hej!
Nu är mitt rum snart klart! Jag ska bara fixa några hyllor:) Om ni inte visste det så har jag målat om mitt rum och jag är jättenöjd! Jag och mamma har hållt på i två dagar med att fixa det! Nu ska jag kolla på lite tv så Hejdå!
Här är en bild ifrån igår:)

Dumma Mig 2

Tjena! Nu sitter jag hemma och kollar på Criminal Minds;) Jag älskar att kolla på utredningsserier, jag kollar på CSI, CSI Miami, CSI NY och Criminal Minds;) Jag har nyss varit och kollat på Dumma Mig 2 med Antonio!:) Det var mest småbarn och föräldrar på biografen hahaha XD Det var en kille som trodde att jag var Antonios mamma... Kände bara för att blogga lite nu:) Imorgon ska jag måla om mitt rum så det kommer säkert att ta hela dagen kul..
Hejdå!:)

Hemma!

Tjena! Nu har jag kommit hem från landet! Jag åkte dit på Fredagen med Felicia och familjen! Det ända vi gjorde var typ att bada och fiska hahaha xD Nu ska jag kolla på film och mysa lite!:)
Puss&Kram!

Things I Bought In Greece

Grekland Dag 8

Tjena!
Nu ska jag berätta om dag 8 i Grekland;)
Dag 8 hyrde vi en bil och åkte till två jätte fina stränder med klart vatten och fin strand!:D Det tog ganska lång tid att åka till dom där stränderna så det tog hela dagen. Vi stannade också vid en jättegullig resturang när vi skulle åka till en strand:D Vi gjorde inte så mycket annat den dagen utom att åka bil på jätte småvägar och bada!:)
Här kommer massa bilder!:D Enjoy!

Ansiktsmask

Tjena! Nu har jag och Ella använt våra ansiktsmasker och jag tror att vi ska äta snart. Jag vet faktiskt inte vad skillnaden blir efter att ha använt en ansiktsmask men man får ju hoppas på det bästa;)
VIlle bara blogga lite så Hejdå!

Gothia Cup

Tjena!
Nu har jag äntligen laddat upp alla bilder ifrån Gothia! Det tog mig tre dagar! xD Fast jag gjorde ju saker dom dagarna... Första dagen orkade jag inte ladda upp alla så jag gjorde typ hälften, andra dagen träffade jag Ella och åkte in till Farsta där jag köpte ett par shorts och hårband, sen senare på kvällen alltså nu pratar jag om igår gick jag och mamma på Rihanna konsert! Det var sjukt bra och hon är så duktig! Snart kommer Ella komma över och vi kommer att sätta på oss ansiktsmask och bara ta det lugnt;)

Över till Gothia bilderna! Jag var ju somsagt på Gothia i en vecka och det blev väldigt många bilder. Jag kommer inte att lägga upp alla men här kommer några iallafall! Och för er som inte visste det så kom vi till 8dels final men åkte ut mot Kvarnsvede som vann hela Gothia! Jag tycker iallafall att det gick bra för oss!:)
Här kommer bilderna!

Grekland Dag 7

Tjena! Jag har ju varit på Gothia Cup och har inte velat blogga om Grekland från mobilen så nu tänkte jag skriva om dag 7!:D Vi gick upp tidigt, vid ungefär kl 8 och satte på oss badkläder o så.. VI skulle vara vid en busshållsplats kl 9 där en buss skulle hämta upp oss och köra oss till hamnen. Dagen innan skulle vi egentligen ha åkt på den här båt turen runt ön men jag sydde ju somsagt så vi bokade om den. Vi stannade iallafall på massa fina ställen och vattnet var klar blått (Jag älskar sånt vatten). Den båt turen håll på hela dagen och det var jätte mysigt men i slutet blåste det lite för mycket så det blev ganska kallt.
Här kommer massa bilder!

1:a i gruppen

Tjena!
Nu tänkte jag ta och blogga lite om hur det har gått för oss!:D Om ni inte visste det så vann vi våran grupp och vi förlorade inte än ända match! Wohoo! Den första matchen mötte vi Qviding och den matchen vann vi med 1-0 så det var sjukt skönt att vinna första matchen! Den andra matchen mötte vi Umeå Södra och den vann vi också med 2-0, och den sista matchen som spelades idag blev det 4-0 till oss och vi mötte ett norskt lag som hette skarp/hamna. Så nu ligger jag i sängen och ska snart sova för imorgon är det vinna eller försvinna och vi måste ragga nu för matchen börjar kl 9! God natt alla bajskorvar!:)

Gothia

Firande!

Tjena!
Idag var det jättemysigt att alla nära och kära kom och firade mig!:D RIktigt alla kunde inte komma men det var dom flesta iallafall och det är jag väldigt glad över! Nu har jag packat klart så nu ska jag gå och lägga mig för imorgon äre Gothia som gäller!;D
Puss o kram
här är några bilder från idag!:D

Grekland Dag 5 och 6

Dag 5 bästämde vi oss för att åka ut med en trampbåt och leta efter jättesköldpaddor, ön som vi var på är typ känd för att det finns så många jättesköldpaddor där och alla dom hade varit ute med trampbåtar hade sett några. Vi åkte iallafall ut i en timme och letade men vi såg aldrig någon.. Vi var ganska besvikna och sura för att vi inte fick se några...
Dag 6 skulle vi egentligen åkt ut med en båt som går runt hela ön. Men jag spydde på natten så vi bestämde oss för att boka om och åka ut nästa dag. Och det gjorde vi;) Så jag berättar mer om det imorgon!:D
Hejdå!

Prat

Grekland Dag 3 och 4

Tjoho!
Nu tänkte jag berätta om dag 3 och 4 i Grekland!:D
Dag 3 var ungefär likadan som dag två. Vi vaknade, gick ner till poolen, sen till stranden. Vi gick hem och duschade och så sen åkte vi till staden bervid som heter laganas. Vi tod taxi till resturangen som vi hade resarverat på. Den låg en bit bort och det var jättegulligt. Det var verkligen en typisk grekiskresturang.
Dag 4 var också likadan så det var ganska långtråkigt iallafall för mig;)
Det var dom dagarna. Sen kommer det massor med utflykter så stay tuned;D

Ny Cykel

Tjohoo! Jag gjorde ganska många saker igår och jag hade knappt någon tid att blogga så jag tänkte skriva lite kort om vad jag gjorde!:) Igår kom först mormor och morfar hem till oss! Dom gav mig ett cykellås jag fattade ingenting så jag bah: Tack men jag har ingen cykel. Och anledningen till att jag inte har någon är för att min cykel blev stulen precis innan vi skulle åka till chile... Så dom sa åt mig att gå upp på baksidan och där stod min cykel! Jag är väldigt glad och tacksam för den, nu kan jag cykla och bada haha;) Efter ett tag så skulle mormor och morfar åka så jag passade på att åka med dom en bit, vi hämtade upp Ella och dom släppte av oss vid Hanvikensbusshållsplats. Vi åkte in till Farsta och jag köpte nya fotbollsstrumpor, en såndär donutbun eller vad det nu heter, en vit top och en grön kjol. Jag tänkte att jag behöver inte nya kläder nu till Gothia;)
När vi hade varit i Farsta ett tag så kollade jag på klockan och den var redan 17.00 och vi var inte ens klara! xD Vi kollade i affärerna ett tag till och sedan gick vi till McDonalds. Det blev ganska stressigt, iallafall för mig för vi hade träning kl 19.00 och samlingen var kl 18.45. Jag var hemma vid 18.25 och hade bara tio minuter på mig att byta om hahaha! xD Träningen gick helt okej så det var en bra dag:)
Nu ska jag fixa mig lite och senare ska jag träffa Ella!:D