London Shopping Del 1

Nu är jag hemma igen! 
Jag har ju varit i London de senaste dagarna och jag tror aldrig att jag har shoppat så mycket. Det är helt sjukt, jag har fotat småsakerna som jag köpte, kläderna kommer i helgen. Det är ganska mycket därför orkar jag inte, vill att det ska bli bra bilder så ni ser hur kläderna ser ut. 
Från: Primark Pris: 14.00 Pound
Från: Primark Pris: 1.50 Pound
Från: Clarie's Pris: 5.00 Pound
Från: Primark Pris: 8.00 Pound
Från: Primark Pris:1.00 Pound
Från: Primark Pris:1.50 Pound
 Från: Primark Pris:1.00 Pound
 Från: Primark Pris: 4.00 Pound
Från: Primark Pris: 1.00 Pound
mormor
08 Maj, 2014 @ 16:41

Oj oj oj - vilka fynd du har gjort - jättesnyggt - kanske kan man få låna ett par lösögonfransar någon gång - ha ha........puss - älskar dig/Din mormor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: