USA

Hejsan! 
Nu har mamma kommit hem från USA med lite presenter, yeeey! Jag fick en jättefin skinnjacka, ett par converse och skit snygga joggingskor. Det var nästan precis sånna som jag la ut för ett tag sedan. Jag vet att jag inte har bloggat så mycket men mamma har haft min kamera och jag gillar inte att lägga upp mobilbilder, det blir så fult. Nu har jag iallafall tillbaka min kamera och kommer förmodligen att blogga mycket mer! Här kommer bilderna på sakerna jag fick, puss o kram.
mormor
18 Mars, 2014 @ 16:41

Du har världens snällaste mamma - vilka fina skor och ursnygg skinjacka................pusssssss

Amanda
10 Mars, 2014 @ 16:41

Blogg: http://asummerinparis.blogg.se/

Fina saker! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: