Mot träning

Hej bloggen!
Jag är så himla trött efter helgen. I fredags åkte vi direkt efter skolan till Åland med laget på träningsläger. Vi kom fram till Åland vid ungefär halv tolv och var tvinga att gå och lägga oss direkt. Asso jag lovar er att den där båtresan var det värsta jag har varit med om, aldrig mått så illa. Nästa dag gick vi upp kl 7 finsk tid (6 svensk) och åt sen spelade vi två matcher. Vi vann båda så det var skönt. Efter matcherna åkte vi till båten för att åka hem igen. Vi var framme vid 21:00 här i Sverige och jag var så trött och ville bara hem och lägga mig. På söndagen var det match igen mot AIK så ännu en tidigt morgon samling på skytteholm kl 8:45. Det var så sjukt, idag vaknade jag kl 7 av mig själv! Aldrig hänt förut, hahaha. Nu ska jag träna så vi hörs senare. Puss o kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: