Tattoos

Har ni någonsin funderat över att skaffa en tatuering? Jag gillar tatueringar till en viss grad, men om det blir för mycket så tycker jag bara att det är fult. Dom tatueringarna som jag gillar är små och fina som betyder något speciellt. Om det är någon värdefull text eller figur så skulle jag jätte gärna vilja taturea in något!:D Jag har alltid velat ha en eller fler små tatueringa på min handled som ska representera mina barn. Nu kan jag verkligen inte vänta tills jag skaffar barn och skaffar tatueringar. Måste sluta skriva om det här nu annars kommer jag typ bli besatt hahaha!
 
 
Felicia 💗
15 Januari, 2014 @ 23:22

Börja inte, fan ett beroende! HAHAHAHHAAH. Nej, men ÄÄÄÄLSKAR tatueringar ja me✋

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: