Stressigt

Hej alla läsare! Förlåt för dålig bloggning, har varit väldigt stressad de senaste dagarna. Det är så himla mycket som händer just nu i mitt liv. Förra veckan var det många saker som skulle vara klara i skolan, gymnasieval är väldigt svårt och vårt lag kommer förmodligen inte finnas kvar snart. Dessutom hittade jag inte min sladd till kameran, vilket gjorde att jag inte kunde ladda över bilder. Jag var ganska sur för ungefär tio min sen... 
 
Aja, dags att börja vara lite positiv, ny vecka, nya möjligheter. Häromdan kom min jacka som jag beställt från nelly och den är supersnygg! Jag fotade den igår och eftersom jag inte hittade min sladd har jag inte kunnat ladda upp bilderna så här kommer dom! Puss o kram
 
My
19 Januari, 2014 @ 22:53

Blogg: http://myyfransson.blogg.se

Snygg jacka! (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: