Lördag

Hej!
Nu är det lördag igen då. Gud är det bara jag eller har den här veckan gått väldigt snabbt? Jag kanske bara känner så eftersom jag hade skol dm i tisdags. Jag har faktiskt inte berättat hur det gick. Vi vann båda matcherna vilket betyder att vi vann gruppen och är vidare till gruppslutspel eller något:). Idag ska jag spela cup, Ica nära cup i Älta. Vi ska samlas kl tre så jag ska bara kolla på ett avsnitt av KUWTK och sen ska jag börja klä på mig. Om ni inte redan visste det så kom min brordotter Leia hit igår och sov över eftersom min bror skulle vara barnvakt. Det var jättemysigt, jag hade inte träffat henne på länge så det var kul! Puss o kram bloggar mer sen.
 
 
Anonym
25 Januari, 2014 @ 12:50

Vilken liten sötnos 😍😍😍😍😍😍

Anonym
25 Januari, 2014 @ 12:50

Vilken liten sötnos 😍😍😍😍😍😍

michelle
29 Januari, 2014 @ 12:50

din bror va hehehe :) han gjorde ju såååååå mycket!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: