Coola upplevelser!

Hej alla läsare!
Nu börjar det närma sig februari, vilket betyder att alla hjärtans dag är snart här! Jag har kollat runt lite eftersom min kompis Josefin ville ha tips på bra presenter som man skulle kunna ge till en kompis eller pojkvän/flickvän. Det är väldigt svårt att tipsa folk eftersom jag inte vet vad det andra personen skulle tycka om, men www.upplevelse.com är en sida där man kan hitta massa upplevelser som jag tror att många skulle uppskatta. På denna webbsida finns det många saker att välja mellan och till ett billigt pris! Jag kollade igenom den lite snabbt och har redan hittat tre upplevelser som jag skulle älska! Modell för en dag, Segway och Chokladprovning är mina absoluta favoriter. Det skulle vara så coolt att få uppleva en dag som modell, dock är det en bra present till en tjej och inte kille. Det är mest tjejer som vill vara modell för en dag, så det är en bra "tjej" present. Den perfekta "kill" presenten finns nog inte men både Segway och Chokladprovning går bra till båda könen.
 
Segway verkar vara så roligt. Jag har kompisar som åkt det och dom säger att det är svårt i början men när man kommer in i det är det både roligt och spännande. Gud jag hoppas verkligen att någon ser det här och köper en segwaytur till lilla mig. En annan sak som jag personligen älskar och jag vet att många andra gör, det är choklad! Jag skulle älska att få prova olika sorters choklad. Det tror jag skulle vara en bra present för en kille och tjej. Jag hoppas verkligen att jag har hjälp er att komma på rätt spår. Glöm inte att gå in på hemsidan nu bara, WWW.UPPLEVELSE.COM! Om ni vill ha länk till mina tips, så ska ni klicka på ordet så kommer ni dit. Puss o kram.
 
 
 
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: