Bästa Nagellacken!

Hej alla fina bloggläsare!
Igår var jag på kryssning, det var väldigt roligt. Blev dock lite illamående efter, det kändes liksom som om jag fortfarande var på båten. Inte kul alls! Jag köpte två jätte fina och superbra nagellack i taxfreen. Det var mycket billigare där än vad det kostar på land. Som många redan vet älskar jag nagellack och det här märket är mitt favorit märke. Jag har nyss satt på mig det ena och jag älskar det! Igår tränade jag också, det var så skönt. Jag har inte tränat på två veckor på grund av att jag har varit sjuk och så har träningarna varit inställda. Idag ska jag inte göra så mycket, vi får se om jag hittar på något lite senare. Puss o Kram
 
 
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: