Halloween

Hej! Imorgon är det ju halloween och jag ser verkligen fram emot det, jag och några kompisar ska på en fest där man ska vara utklädd och jag kommer att vara en djävul;) Tycker personligen att min outfit är jättegullig och tjejig, det är första gången jag är utklädd på halloween jag brukar inte klä ut mig så det kommer att bli kul att se vad alla andra har på sig. Idag eller aa egentligen igår kom min klänning och mina skor! Så snygga, jag kommer att lägga upp bild imorgon på hur dom ser ut och så. Nu ska jag avsluta denhär Onsdagen med att kolla på ett avsnitt av Keeping Up With The Kardashians! Puss o Kram
 
 
michelle
31 Oktober, 2013 @ 20:10

Party offe partyyyyyyy wooopwoopwooopwoopwoop :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: