Godnatt Bloggisen

Hej alla som fortfarande läser min blogg! Jag blir jätteglad när jag ser att jag fortfarande har besökare även fast jag inte har bloggat så mycket, vilket jag ska bättra på! Imorgon är det massa saker som kommer att hända, först har vi typ någon sak med skolan så vi ska vara ute i 2,5 timmar! Så jag missar min lektion i hemspråk men jag kan jobba ikapp, för jag börjar egentligen kl 8 för att jag har det men vi ska vara i alby 8.45 och det känns så onödigt att vara där i typ en halvtimme och sen åka tillbaka till samma ställer eftersom jag bor i krusboda... Sen kommer vi att åka tillbaka till skolan och ha några lektioner. Efter skolan ska jag och Ida plugga inför NO provet som jag verkligen inte ser fram emot för jag suger på kemi! och nu håller vi på med atomer och skit. Vi ska iallafall försöka att plugga mins en timme sen ska jag till bowlinghallen och bowla med laget vilket ska bli mysigt och det ser jag fram emot!:D Nu ska jag gå och lägga mig för jag kunde knappt gå upp imorse. Hejdå bloggar mer imorgon!
Anonym
22 Oktober, 2013 @ 23:09

Hmm 8.45 ska det väl va ;-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: