En och en halv vecka

Hej! Nu är det bara en och en halv vecka kvar till höstlovet! Tycker att det ska bli så skönt med lov, jag har inte kunnat sova ut på helgerna för jag har dömt och haft matcher... så det ska bli skönt att få sova och ta det lungt! Nu är det snart fredag också så det ser jag fram emot!:D Idag har jag varit på ett öppet hus på fredrika bremersgymnaisum. Jag och Ella åkte dit och fick information om skolan och så. Jag får se om jag väljer den skolan, om jag ska börja där så är det ju fotbolls akademi men jag tror att det kommer att bli för mycket fotboll så vi får helt enkelt se hur jag väljer lite senare!
Nu ska jag kolla på ett nytt avsnitt av keeping up with the kardashians som kom ut i måndags, jag har inte haft tid att kolla på det så nu ska jag bara chilla!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: