Fransk manikyr

Hej! Idag har det varit en kort men ändå jobbig dag. Jag hatar att börja kl 8, jag får göra det tre gånger per vecka eftersom jag har hemspråk. Idag var min blogg på blogg.se "synas" om ni vet vad det är och jag har fått massa fina kommentarer och är så glad för att ni kommenterar! Det får mig att vilja blogga mera, så fortsätt med det. Nu är min franska manikyr klar och jag blev faktiskt ganska nöjd, jag har inga läsnaglar om ni tror det utan jag gör på mina egna naglar och jag använder en penna som jag köpte för några månader sen. Jag rekomenderar verkligen den för att det är på enkelt, det är bara att måla på naglarna som om man ritar med en tushpenna (stavning) hahaha. Här är iallafall en bild på resultatet;)
 
Anonym
09 November, 2013 @ 17:27

Vart har du köpt pennan?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: