Catching fire

Hej alla bloggläsare!
Förlåt för min uppdatering har haft fullt upp med massa saker. Idafg är det söndag och jag vill bara dö för att imorgon är det skola igen och jag har ingen ork till att gå tillbaka till helvetet.. Jag har nyss kollat runt på några gymnasium och blir så sur för att jag har ganska många D, men jag tycker att jag förtjänar mycket mer Cn än vad jag har! Aja jag får väll se till att höja mina betyg till vårterminen eftersom höst terminen är slut snart. 
 
Igår var jag, Ella och Matilda på bio. Vi såg Catching Fire, jag bara älskar den filmen! Maj Gad den var såå bra, längtar så sjukt mycket tills den sista filmen kommer ut. Jag måste erkänna att jag har fått en liten crush i en av skådespelarna i filmen. Om ni inte har sett filmen så är den Finnick (han heter så i filmen) som jag är typ dödskär i, så himla snygg! Jag kan seriöst inte sluta tänka på filmen, den var så bra... 
Haha nu ska jag sluta prata om filmen och plugga lite så jag bloggar mer senare, puss o kram
 
Min älskling
 
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: