Sorry

Hej! och förlåt för att jag inte har bloggat på typ tre dagar! Jag har verkligen inte orkat och jag ser att mina statistik sjunker så jag mpste ju börja nu igen! I lördags träffade jag mina babes! Celine och Ella, vi gick på bio och kollade på EGO... guud vad bra den var! Jag tvekade lite i början om jag ville se den för jag gillar inte svenska filmer så mycket, men när jag såg den så älskade jag den! Och martin var så snygg! alltså skådespelaren heter så i filmen hette han Sebastian. Den var iallafall skit bra och jag blev typ kär! xD Sen på söndagen så spelade vi match mot aik 99or och vi ledde faktiskt första halvleken med 2-0 men sen så vann dom och det blev 3-2 till dom, så det var lite surt men vi hoppas på att få en revansch och vinna över dom för vi kommer närmare och närmare!;) Igår så var jag ju i skolan såklart, jag slutade vid ungefär tre kanske och åkte direkt hem för jag skulle ju egentligen ha tränat men dam juniorerna men som ni kanske har märkt så snöar det ganska mycket! Jag ska ju träna med dom mer och vi får hoppas att det kommer att gå imorgon!:) Idag vaknade jag tidigt eftersom jag har hemspråk och direkt efter det så hade jag skridskor så jag hade ganska brottom om ni fattar vad jag menar hahaha! Efter skolan gick jag hem och chillade lite och sen drog jag på träning!:) Nu har jag nyss duschat och ska äta lite blåbärspaj med vaniljsås medans jag kollar på Pretty Little Liars! Ella visade mej ett avsnitt i lördags och jag var bara tvungen att kolla! Jag har aldrig riktigt velat kolla på det eftersom det är ganska många som gör det men jag kan inte rå för det! Har fassnat xD Bloggar mer imorgon! Hejdå här är några bilder som jag tog fnär jag var med Felicia för några veckor sen!:)
 
 
Ella
21 Mars, 2013 @ 21:18

Moahahahshsha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: