Onsdag

Hejsan!
Idag har det allt bara varit dåligt! Eller inte allt utan det mesta av det... Som jag sa förut i ett annat inlägg skulle jag och keanu praoa på donken och vi var där och lämnade våra lappar igår som dom skulle fylla i och dom sa att vi skulle komma tillbaka imorgon så då gjorde vi det.. alltså imorgon var idag! Vi gick dit och när vi var framme och skulle hämta lapparna sa dom att vi skulle komma tillbaka imorgon! Dom har sagt typ tre gånger redan och imorgon ska vi lämna in alla lappar! Så vi var ju tvugna att ta lapparna och leta efter en ny prao... vi var ute i två timmar! Men vi hittade ingen prao så jag vet inte var jag ska göra eller säga imorgon när man ska ha en prao! Jag får väll försöka att hitta ett annat ställe...!
Så har min dag varit! Jag har bara varit ute och letat prao utan något resultat. Kul! Även fast min dag har varit väldigt dålig så har det hänt en bra sak! Jag fick C på mitt engelska prov! eller prov vi skulle typ skriva en uppsats så det är jag väldigt nöjd med!:)
Just nu kollar jag iallafall på Arsenal- Bayen och Arsenal leder med 1-0! Jag kanske bloggar lite mer ikväll!
Puss
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: