Mar. 09, 2013

Tjenis!
Anledningen till att jag inte bloggar så mycket är att min data funkar inte och jag gillar inte att blogga via mobilen men nu känner jag att jag måste för att jag har inte bloggar på ett tag! Men jag lovar att bloggningen kommer att gå mycket bättre när min data funkar igen!:D Igår efter skolan åkte jag först hem och fixade mig lite sen åkte jag hem till Felicia och slaggade där!:) vi gjorde ett video inlägg men den var lite missbildad så vi la inte upp den hahaha! Vi vaknade av min väckarklocka som ringde vid ungefär 10, vi åt frukost och sen var jag tvungen att åka hem för jag hade match! Matchen gick inte bra! Vi förlorade med 2-0 och jag tycker att vi inte hade någon vilja kvar efter andra målet! Nu är jag hemma och har precis duschat och ska göra mig i ordning för snart ska vi åka till min morbror och fira min kusin som har fyllt 11!:) Så hejdå!:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: