Helgen....

Tjena! 
Nu tänkte jag berätta lite om vad jag har gjort den här helgen eftersom jag inte har bloggat. I fredags kom Celine och Angelica till min skola lite innan jag hade slutat. Dom var och snackade med några medans jag gjorde klart det jag skulle. När jag hade slutat gick vi till centrum och där mötte vi Ella,vi gick och åt lite kebab och sen så åkte vi hem till mej. Vi gjorde inte så mycket, jag kollade på PLL,Ella spelade spel på mobilen och Angelica o Celine sommnade hahah! När vi skulle äta middag åkte Ella och Celine hem för att äta hemma hos sig. Sen lite senare på kvällen gick vi till gårn... Guud det känns som om jag inte har varit där på evigheter...! Jag,Angelica,Ella och Celine var där sen kom också Jempa och Julia så det jag kuligt! Vi chillade lite, spelade fotboll och kollade på Svergie-Irland. Sen efter det vi ungefär kl 12 så kom Ellas pappa och hämtade oss. Vi var inte uppe så jätte länge men aa vi sov iallafall hemma hos Ella!:D Jag och Ella vaknade av att min mamma ringde eftersom jag skulle vara barnvakt och var tvungen att vara hemma kl 1. Angie,Julia och Celine hade redan vaknat men dom sov i ett annat rum så om mamma inte hade ringt så hade nog jag och Ella sovit mycket längre haha xD Jag var ju somsagt barnvakt så jag gjorde inte så mycket igår... Idag hade jag match mot BOO FF. Vi spelade ganska dåligt första halvlek men sen ble vdet bättre och slutresultatet blev 3-3. Nu sitter jag hemma och pluggar lite för har ganska mycket saker som ska bli klart så nu måste jag sluta skriva! 
PUSS&KRAM!
 
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: