Fullt upp..

Hej! Jag tänkte börja med att berätta varför min uppdatering har varit såå dålig den här veckan! För det första har jag haft träning nästan varje dag och jag har kommit hem ganska sent för jag har hämtat min lillebror. För det andra så har det inte hänt något speciellt roligt... Det har bara varit samma saker varje dag och jag tycker inte att det är så kul att upprepa allt om och om igen! Så det är därför jag inte har bloggat.. Det är inte så att jag tänker sluta blogga det är bara det att jag inte gillar korta inlägg..! Idag var det bara en vanlig dag. Jag var i skolan sen efter det så hämtade jag min lillebror och åkte hem, kollade på Pretty Little Liars och sen lagade jag och min bror lite mat och sen efter det drog jag på träning... Och nu har jag nyss duschat och ska kolla på ett till avsnitt av PLL hahaha xD Ni kanske inte vet det men jag var ganska seg med PLL för jag började kolla på det förra veckan hahah xD Men jag är faktiskt på säsong 2!;) Imorgon blire gårn! Wohoo, det var varit så länge sen eftersom att säsongen börjar snart i fotbollen och vi har haft träning på dom dagarna man kan gå till gårn på så aa det ska bli kul!
Nu ska jag kolla på ett avsnitt så vi hörs imorgon!
Puss&Kram
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: