Träning+Skridskor

HEJHEJ! 
Idag gick jag upp ganska tidigt för jag hade träning kl 11.00, Vi skulle haft träning igår också men det var så himla kallt! Det var typ 20 minus grader eller nått xD Så i lördags gjorde jag ingenting, jag skulle ha åkt till mina syskon för att fira min systers födelsedag men jag kunde inte komma dit på något sätt så jag fick stanna hemma! Det är också ganska långt dit, det var ända bort till skogås och isånnafall skulle jag åkt buss och pendeltåg som tar typ en timme! INTE KUL! Aja men idag hade jag ju somsagt träning och det var kul! Jag har börjat vara mer seriös nu på träningarna för vi ska typ börja satsa mer och jag vill verkligen utvecklas mer! Efter träningen gick jag och min familj ner till alby och åkte skridskor, det var jätte mysigt, isen var inte så jättebra men det gick att åka på;) Jag åkte faktikst 3 km! Så nu är jag ganska trött och jag tror jag ska krypa ner i sängen och kolla på lite tv! För imorgon är det skola och jag kanske till och med går till gårn imorgon, vi får se;)
Hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: