Nacka Forum + Gårn

Hallo!
Förlåt för min dåliga uppdatering! Men idag har jag inte haft tid! För direkt efter skolan var det tänkt att jag Julia och Frida skulle åka till Nacka men Julia kunde inte så det skulle bara bli jag och Frida,men sen när vi skulle på bussen skulle Frida skicka sms biljett och busschauffören bad henne gå ut och göra det men hon visste inte vad hon skulle skicka så han åkte! Jag bad honom att stanna men han bah körde! Jävla bajschaufför!! Sen så orkade inte Frida och vi började bråka och bla bla bla... Men vi åkte tillslut till Nacka, vi åkte ungefär vid kl 4 och jag kom hem vid 6 ungefär!:) jag köpte två skit snygga toppar som jag lägger upp bilder på imorgon!;D Frida köpte också en top, jag tänkte köpa den men sen köpte jag en annan:) När jag hade kommit hem så åt jag och gjorde mej iordning och sen gick jag till GÅRN! woohoo! Det var som vanligt ganska kul även fast det inte var så många där! Nu kollar jag på lite tv och jag tror att jag snart ska gå och lägga mej för imorgon äre match mot 97-96orna! Så hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: