Grekland!

HEJ!
Jag ville bara säga att jag är sjukt glad just nu! Och jag ser verkligen fram emot min födelsedag! vet ni varför? JAG SKA ÅKA TILL GREKLAND DÅ! Alltså på min födelsedag! Kul va? Jag har aldrig varit i Grekland förut men jag har sett massor av bilder och det ser jätte mysigt och skönt ut! Och för er som inte vet så fyller jag år den 25 juni så det är ganska långt kvar tills jag ska åka men jag ville bara säga det! Iallafall vi ska åka till en jätte fin ö som heter zakynthos och ligger typ vi kusten eller nått xD Stränderna där är i allafall jätte fina och vattnet är sådär klarblått ni vet! Så när jag åker dit kommer jag ta massor av bilder! hahaha Ville bara säga det! Så hejdå! Puss & Kram Shan Banan!<3 
 
PS: Här kommer några bilder på Zakynthos!:D
 
Nicole Dahl ♥
24 Januari, 2013 @ 19:40

Blogg: http://nicoledahl.blogg.se

Fin blogg sötis!

Ella
24 Januari, 2013 @ 19:40

Shan<3
Men fett fina stränder:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: