Filmtips

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggat! Jag har ju spelat cup och jag kom hem vid 7 tiden eller nått och det var bara jag och mamma som var hemma så vi hade lite lördagsmys! Jag bloggar mer omhur det gick i cupen imorgon:) 
 
Nu ska jag tipsa er om två jätte bra romantiska filmer! Som är mina absoluta favoriter av inte bara romantiska filmer utan alla filmer!:) 
Den första filmen som jag vill tipsa er om är THE NOTEBOOK! Den är så himla romantisk! Första gången ni ser den kommer ni att gråta jag lovar! Angelica tipsade mig om den filmen för kanske ett år sen när jag ville se en bra film, och den var verkligen bra! Om du inte har sett den så se den, du kommer inte att ångra dig;)
 
 
Den andra filmen jag vill tipsa er om såg jag nyss på tv5 och den heter THE CURIOUS CASE OF BENJAMIN BUTTON! Jag hade hört talas om den men aldrig sett den! Den är romantisk och sorglig, jag grät inte men den är nästan lika bra som the notebook:) Den handlar om en kille som föds gammal och blir bara yngre och yngre! Den är också så värd att se, så om ni inte har sett den se den nu!!:)
 
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: