Dålig Uppdatering

Hejsan!
Förlåt för min dåliga uppdatering! Jag tänker hela tiden att jag ska blogga men det blir liksom aldrig av! Idag har det varit en ganska lång dag! Jag började kl 08.50 och vi hade simmning på idrotten så det blev jätte stressigt efter lektionen för vi hade bara 30 minuter på oss att fixa oss och gå tillbaka till skolan! Jag hatar verkligen att stressa!! Jag slutade kl 14.00 men jag stannade på läxhjälpen i 1 och en halv timme! Helt sjukt! Men jag ville verkligen plugga på so'n och jag får ju hjälp där istället för att sitta hemma helt själv! Efter det gick jag och hämtade min lillebror och så åkte vi hem! Jag ville blogga direkt när jag kom hem men jag orkade inte så jag har nyss kollat på hunger games och nu kände jag för att blogga!:D Imorgon äre fredag! Längtar för imorgon ska jag såklart till gårn men jag ska också träffa Angelica och hon ska slagga hemma hos mej! wooohoo!:D 
Hejdå nu ska jag fixa mitt hår för imorgon!:*
 
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: