-

Heej!
Hur mår ni? Nu är det söndag igen då! kul... Den här helgen gick jätte fort tycker jag iallafall! Den har varit hätte rolig! Den började ju med fredagen när jag åkte till nacka och sen efter det gick jag till gårn!:) Igår hade vi ju en träningsmatch mot 96/97orna och det gick så bra! Vi spelade skit bra för att vara första gången på länge! Sen samma dag kom Angelica hem till hem och vi hade det jätte mysigt! Vi åt hamburgare och köpte lite godis och kollade på två filmer;) Den ena hade jag redan sett men inte den andra! Den var iallafall rolig! Den heter mitt stora feta grekiska bröllop! Jag skrattade iallafall ganska mycket xD Och idag har jag haft träning som började kl 11.00 och slutade kl 12.30 så nu har jag precis duschat och jag ska snart åka till nacka för att köpa ett par mjukisbyxor!:D Jag behöver verkligen ett par! Och vi får se om jag köper något annat också!:D
Hejdå nu måste jag gå! 
 
Bjuder på den här bilden för jag ser ut som en bajskorv just nu!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: