Påväg

Hej!
Nu är jag påväg till Angie!:) Vi ska kolla på film och bara ta det lungt ikväll;) igår mötte jag Angie direkt efter jag hade slutat, vi gick hem till mej och tog det lungt och åt lite sen gick vi till gårn!:) Det var jätte lite folk där så vi blev ganska uttråkade och gick tidigare än va vi brukar göra xD Vi åkte iallafall hem till Angie och vi var framme ungefär vid 12!:) Vi var inte alls trötta så det blev ganska sent igår! Det är därför vi inte orkar göra något idag, vi skulle gått på bio men vi är helt slut! För att idag var det spelar möte som började kl 11 och höll på i 4 timmar! Sen efter det hade vu träning! Så jag hade tänkt att jag kanske åker och kollar på bio imorgon med någon:) Jag var jätte dålig på att blogga igår så förlåt för det! Min statistik har sjunkit pga det tror jag så nu måste jag skärpa mig!;)
Hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: