DRÖMRESEMÅL

ΑΝΙΩΘΟΙ ©: 10 παραλίες... που όλοι θα θέλαμε να επισκεφτούμε!Pinterest / Home
1. Zakynthos
Jag ska ju dit i sommar och jag längtar sjukt mycket för det verkar vara värsta paradisön!
 
Maldives | The Golden DiamondsThe Golden DiamondsFoto 10 Pulau Paling Romantis di Dunia | Gambar 10 Pulau Paling Romantis di Dunia - Yahoo! She
2. Maldiverna
Jag skulle verkligen vilja åka dit! Maldiverna är massa öar i norra Indiska oceanen
 
Things to do in London - London This Weekend - Make it a long one!London by night
3. London
Jag har faktiskt aldrig varit i London men jag skulle vilja åka dit med en kompis eller något!
 
beautiful | Tumblr*B1D4 LOK4
4. Jamaica
Det spelar ingen roll vart i jamaica men jag skulle helst vilja åka till ett ställe med fina stränder!
 
(2) new york | TumblrNew york city
5. New York City
Jag har alltid velat åka till New York City och 
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: