1D World

Hej!
Idag var jag med Frida! Vi hade bestämt i typ Söndags att vi skulle träffas och så men vi träffades inte förrens vid typ kl halv fem för Frida har lite problem med att svara i telefonen! hahahaha jag började sms henne kl halv ett och sen spamma jag henne i typ 3 timmar och tillslut svarade hon! Vi bestämmde oss iallafall för att åka till 1D Worls som var inne i stan, det är typ en affär med bara one direction saker och som kommer vara där i bara 15 dagar! Jag hittade inget som jag ville ha men jag tror att jag kommer att åka dit en gång till bara för att kolla om jag hittar något!:) När vi hade varit i affären gick vi till McDonalds och åt lite sen drog vi hem till mej och kollade på Harry Potter och den halv blodade prinsen och nu har Frida precis åkt hem och jag håller på att packa mina saker för imorgon ska vi åka skidor!:D yeey:) 
Hejdå!
 
 
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: