Julshopping

Hejsan!
Det blir ett sent inlägg idag, sry för det men jag har inte orkat blogga. Jag har nyss kollat på en film och målat naglarna så nu har jag tid. Idag vaknade jag ganska tidigt, blir så himla sur när jag vaknar tidigt på helger. När jag hade varit uppe ett tag så kom jag på att det är ungefär en vecka kvar till jul! Jag hade inte köpt nått alls. Så jag messade Ella och vi åkte in till stan och handlade lite saker. Jag köpte en liten julklapp till mig själv också, tyckte att jag förtjände det hahaha. Jag kommer lägga upp bilder imorgon på sakerna jag köpte till mig själv. Det är två ögonskuggor. 
 
Imorgon ska jag spela en tränings match mot Ängby så jag ska förmodligen upp ganska tidigt. Jag får se om jag hinnet blogga mycket imorgon. Efter matchen ska jag till mina kusiner för att fira Ari. Vi får väll helt enkelt vänta och se xD Puss o kram
Bilder från idag!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: