Favoriter 2013

Snart är det 2014 så jag tänkte tipsa er tjejer om några mascaror som jag har använt det här året! 
Den första mascaran som jag tänkte tipsa er om är Maybelline The Colossal Volum Express Smoky Eyes Smoky Black. Haha den har ett ganska långt namn så jag översätter inte till svenska. Den här mascaran har jag använt från början av året till slutet! Den är så bra och får mina ögonfransar att bli jätte långa. Ni borde verkligen köpa den.
Den andra mascaran heter Maybelline The Rocket Volum Express och är super bra! Anledningen till att den är en av mina favoriter är att den skapar inte så många klumpar som de flesta mascaror gör. Jag hatar det! Därför tycker jag verkligen att ni ska köpa den här mascaran. Helt klart värt det, ni kommer inte ångra er.
 
 
 
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: