2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tror faktiskt inte det. Eller jo, jag köpte massa julklappar vilket jag aldrig gjort förut med mina egna pengar. Förutom till mina kompisar såklart.
Hur har ditt 2013 varit?
2013 har varit AMAZING! Det har varit ett jättebra år och jag hoppas och tror att 2014 bara kan bli bättre.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
Wake Me Up - Avicii och Drunk - Ed Sheeran
Bästa köpet?
Det bästa köpet jag gjorde i år var nog min plånbok som jag köpte i Grekland. Jag hade sett en sån plånbok i en affär och sen när vi gick dit för att köpa den fanns den inte där längre! Vi letade i många affärer innan vi hittade en likadan. Den är så himla snygg, jag får dessutom plats med mycket i den.
Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag hade träffat mer kompisar som jag inte träffar så ofta. Alltså tagit kontakt med dom mer, det får helt enkelt bli en sak som jag ska försöka förbättra 2014
Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag kanske inte skulle ha sovit så mycket som jag gjorde hahaha. Sover ganska länge så halva dagen försvinner typ.
Vad gjorde du på din födelsedag? 
På min födelsedag var jag på planet påväg till Grekland. Jag solade och badade när vi var framme. På kvällen gick vi och år på en söt resturang en liten bit från hotellet.
Har du lärt dig något nytt?
Det har jag säkert, jag menar jag går ju i skolan och lär mig nya saker hela tiden.
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 
Jag kommer aldrig att glömma den 22 april, jag såg Justin Bieber för andra gången. Jag stod längst fram, det var helt fantastiskt! Jag såg öven One Direction och Rihanna i år. Jag kommer heller inte glömma den 13 juni, skolavslutning. Och den 24 juni, min födelsedag. Självklart kommer jag också komma ihåg den 14 juli, dagen då Gothia började.
Har du rest under året? 
Ja. Jag har åkt till Grekland och till Göteborg. Det blev inte så mycket resande i år men i April blir det London men mina favvo tjejer så det ser jag defenetivt fram emot!
Vad förväntar du dig av det kommande året?
Att jag kommer att ha väldigt kul och kanske till och med hittar en kille som jag vill vara med.
Fick du några nya vänner i år? 
Ja, massor. 
Vad spenderade du mest pengar på?
Jag tror kläder. Köper väldigt mycket kläder som ni kanske har märkt.
Har du haft ett förhållande under 2013?
Nej. Jag är forever alone.
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Gör som du känner, skit i alla andra.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: