Två Senaste Dagarna

Tjena!
Jag vet att jag inte bloggade igår men jag kom hem ganska sent och tänkte att det inte var någon ide att blogga så sent... 
Igår var jag och Ella på grönan typ hela dan! Vi åkte dit vid typ 11-12 och stannade där tills det stängdes. Vi skulle dit för att se Jack Black, han har ett band men vi var där fel dag det var alltså idag som hans band skulle vara där. Så vi åkte dit idag igen men det var så himla myckte folk där att som stängde grönan! Det var mer än typ 17 000 där. Så vi gick och mötte Celine och Emma vid Slussen och gick mot Stureplan för att fika lite. När vi hade varit där i typ en timme eller nått åkte jag och Ella tillbaka till grönan för att se om det var lungnare men det var massa poliser där och så. Så vi åkte hem... :( Vi fick aldrig se Nacho men men.. Nu ska jag kolla på lite tv!
Hejdå
 
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: