Leia 1 år!

Tjena! Hur är läget?
Nu sitter jag hemma och kollar på lite tv, har på mig myskläder och tar det lungt! Idag har det varit väldigt stressigt för mig xD Jag gick upp vid ungefär halv nio och åt frukost sen drog jag till min match som jag hade kl 11.30 mot Aik. Vi spelade 1-1 men vi var en man mindre efter en utvisning så vi kämpade skit bra! Sen direkt efter tog jag bussen hem och dushade,bytte om osv... Sen åkte jag till Norra Sköndal och mötte pappa som hämtade mig där. Vi kom fram till Leias kalas precis när vi skulle äta tårta;D haha perfekt ju xD Så nu är jag hemma och jag tod massa bilder på min lilla bejbis! Här kommer bilder!:D
 
 
carmen orellana
18 Augusti, 2013 @ 20:07

vilka fina bilder du tog <3 <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: