PRAO

Tjenis penis bloggen! Hur är läget? Nu sitter jag på bussen påväg till universitet!:D Vi har ju PRAO i två veckor så nu sitter förmodligen många i skolan medans vi kan Chilla!;) hahaha! Jag kommer nog blogga mycket mer nu för att jag kommer sitta på buss och tunnelbana ganska länge så det kommer verkligen att bli mer bloggande! Igår var jag på premiären på Friends arena! Det var 43 000 på den matchen! Skit mycket folk men matchen var ganska tråkig. Det hände inte så mycket:/ I lördags var jag bara hemma och chillade hela dagen hahaha xD I fredags var jag ju på 18års fest och det var jätte mysigt! Mycket dans och skratt!:D Jag har inte så mycket mer att skriva om men jag kommer nog att blogga på vägen hem! Så stay tuned;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: