Nacka forum!

Hejsan! Idag vaknade jag ganska sent haha! Så jag gick upp åt lite frukost städade mitt rum och sen åkte jag och träffade Ella! :D Jag behöver båda vi två behöver en skin jacka så vi åkte till nacka forum för att kolla efter en... Det fanns typ inga snygga kvar! Det fanns en fin skin jacka men den var vit och jag vill helst ha en svart! Och om vi hittade en fin så kostade den jätte mycket!:( Är jätte ledsen för jag vill verkligen ha en snygg skinjacka! Men jag köpte några andra saker! Så så dåligt var det inte att vi åkte dit! Jag köpte en jeans jacka för 299kr ett par vita jeans för 99kr och ett par trosor för 69kr. Jag blev jätte nöjd med vad jag har köpt och nu ska jag kolla på lite tv och ta det lungt för imorgon är det Måndag...):
Hejdå!
 
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: