Helgen

Hej! Nu är jag på bussen på väg hem! Jag tänkte blogga lite om helgen eftersom jag inte har hunnit eller orkat blogga! Vi börjar med fredag! I fredags slutade jag runt tre tiden, direkt när jag hade slutat så mötte jag Celine och Emma vid gullmarsplan för vi skulle in till stan för att Emma skulle köpa ett par byxor och jag skulle köpa en tröja. Jag köpte en jätte gullig top/blus från bikbok som jag kan lägga upp bild på imorgon!:) När vi hade shoppat klart åkte vi hem till mej och åt lite tacos:) Sen vi ungefär kl 8 gick vi till gårn och träffade några människor! xD I lördags gick jag upp tidigt för jag hade borta match i barkaby! Matchen gick ju inte så bra hahaha.. Vi förlorade med 5-1 så jag var ganska sur! Jag var hemma vid ungefär 4 tiden och när jag hade duschat och så var kl redan halv 6 så jag orkade inte göra något. Det slutade med att jag satt och kollade på Star Wars med familjen;) hahaha! Igår hade jag också match men det var hemma och i division 3 så vi vann med 14-0 haha en ganska tråkig match eftersom det inte var något bra motstånd. När matchen var slut åkte jag hem och lite senare kom mormor och morfar på besök. Vi grillade och hade det mysigt!:) Idag har jag inte hunnit göra något eftersom jag sitter på bussen på väg hem men lite senare har jag träning och vi får hoppas att det går bra!:) Just nu håller jag på att spela sönder #THATPOWER men will.i.am och justin bieber! Hahahaha hejdå!:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: