varför?:(

 
varför är söndag så nära måndag när måndag är så långt ifrån söndag?:(
orkar verkligen inte med skola... fast det värsta är ju över, vi har haft prov i dom flesta ämnerna men jag har svårt i matte och är inte godkänd... det spelar ingen roll hur mycket jag än pluggar för när jag väl får mitt prov glömmer jag bort allt! jag hatar matte! det har jag alltid gjort fast det kanske beror på att jag aldrig har varit bra på det haha xD
Idag ska jag till mina syskon YEY! det var ett tag sen jag såg dom ska bli skit kul! och jag kanske får träffa min brorsdotter, och för er som inte visste så är jag faster till världens gulligaste! hon heter Leia jag har bara träffat henne en gång medans Leo min storebror träffar henne väldigt ofta orättvist! Fast det beror nog på att mina bröder jobbar på samma ställe xD 
har inte så mycket att skriva om just nu men jag bloggar mer senare.
Puss&Kram
 
 Ps här är en bild på leia(;
 
 
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: