Snö!

Hej!
Äre bara jag som älskar snö? Jag tycker det är grymt mysigt med snö! Haha nu vet väll redan alla att det snöar för Facebook är väl förmodligen spammad xD. Jag tycker att Facebook har blivit tråkigare än vad det var för typ 1-2 år sedan! Det har kommit massa andra sätt att kommunicera men varan till exempel kik och instagram! På kik kan man chatta och på instagram lägger man upp bilder som man dessutom kan redigera, så Facebook börjar bli skit tråkigt det ända som är roligt är alla roliga bilder som kommer fram Hahahaha! Men jag stör mig på alla bilder där det typ står "like if you are a girl" man bah WFT! Så ska inte Facebook vara eller så står det såhär "like for heaven ignorera for hell" åååh blir så irriterad! XD och ibland kommer det upp hemska bilder på bebisar som typ är uppsvullna och så står det "1 like 1 respect" uuusshh okej jag tycker synd om barnen men vad hjälper det om jag gillar en bild?!

Måste plugga nu hejdå!<3

 

 
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: