Skridskor

Hej!
Nu har jag so lektion jag håller på att skriva en uppsatts om hinduism! Men jag har skrivit så mycket att jag tänkte ta en liten paus och blogga lite;) Idag kommer det att vara skridskor på idrotten fett kul!!! Älskar att åka skridskor och den där känslan när man tar av sig skridskorna efter att man har åkt ett tag är så jävla skön! Äre bara jag som tycker det elläh?;) Idag kanske jag och några kompisar drar till gårn för min träning är inställd på grund av skit vädret! Jag hoppas att om vi går dit att det blir lika roligt som på fredagar!:)

Hejdå nu ska jag fortsätta att skriva;)

Sofia - FOTO
28 November, 2012 @ 11:46

Blogg: http://sofiaforss.blogg.se

Jag gillar också känslan när man får av sig skridskorna.. Så galet skönt!! Haha! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: