Stan med Frida

Tjo!
Äre bara jag som tycker att den här terminen har gått jätte fort? Idag var vi i skolan i två timmar ungefär,först samlades vi i vårt klassrum och sen gick vi till tyresöhallen för att kolla på en jul show och efter det gick vi tillbaka till klassrummet och fick våra betyg! Jag är kanske nöjd men jag vet att jag kan bättre så jag ska plugga mycket mera nästa år! Nu är jag i stan men Frida! Mysigt! Vi fikar just nu och vi har handlat julklappar så nu är allt klart!:D vi får se vad jag ska göra imorgon! Förmodligen så ska jag väll träffa kompisar:)
Hejdå! Bloggar mer när jag kommer hem!<3

Anonym
21 December, 2012 @ 16:13

Gud vad vacker du är!
Kan inte du göra ett videoinlägg snart?:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: